Nezávislá, samofinancovaná, dobročinná organizace hledá do svého týmu dalšího kolegu/yni na pozici IT podpora / IT koordinátor v rámci UNIKÁTNÍHO konceptu podpory a financování společensky odpovědných a charitativních účelů a projektů.
Budeme se na Vás obracet pro podporu a s různými IT požadavky a dotazy. Především budete mít na starosti náš e-shop ( platforma Opencart a do budoucna vývoj vlastní platformy ), převody xml feed/ů, API napojení na různé systémy dodavatelů (včetně účetního programu, systému řízení skladu) a další.
Budete také koordinovat práci dalších případných IT specialistů - externistů ( nepotřebujeme abyste uměl/a všechno :))
- předpokládaný časový rozsah cca 10-15h/týden.
- Preferujeme dlouhodobou spolupráci a "dobrovolníky", ale rozhodně nezůstanete zcela bez odměny:-) Peníze ale principiálně nemůžou být Vaší prioritou!
- Až 95% HO !, DPP, IČO,..
Požadujeme:
- Opravdu dobrý lidský charakter, promptní jednání a komunikaci, orientaci na nejefektivnější vyřešení situace/problému, zodpovědnost a loajalitu, ochota rychle se učit a poznatky převádět do praxe
- Znalost nebo alespoň orientaci ve výše uvedených oblastech (API, XML feed, tvorba a správa webů a e-shopů - ideal platforma Opencart, PHP, SQL, a další... + výhodou i orientace v Azure AD, MS Office 365 administration, atd.)
Získáte:
- Až 95% Home Office a flexibilní pracovní dobu po dohodě s nadřízeným (ALE buďte Praha + cca 50km)
- Při dlouhodobé spolupráci velmi, velmi NADstandardní ohodnocení! ( např. i % z e-shopu apod. ) !
- Práci, která má skutečný SMYSL, Prestiž a opravdovou HODNOTU!
- Možnost vlastního rozvoje a případné podílení se i na rozvoji celého celosvětově UNIKÁTNÍho konceptu, jehož budete součástí!
CV zasílejte POUZE s aktuálním FOTO!