Nezávislá, samofinancovaná, dobročinná organizace hledá do svého týmu dalšího kolegu/yni na pozici IT podpora / IT koordinátor v rámci UNIKÁTNÍHO konceptu podpory a financování společensky odpovědných a charitativních účelů a projektů.

 

Budeme se na Vás obracet pro podporu a s různými IT požadavky a dotazy. Především budete mít na starosti náš e-shop ( platforma Opencart a do budoucna vývoj vlastní platformy ), převody xml feed/ů, API napojení na různé systémy dodavatelů (včetně účetního programu, systému řízení skladu) a další.

 

Budete také koordinovat práci dalších případných IT specialistů - externistů ( nepotřebujeme abyste uměl/a všechno :))

 

  • předpokládaný časový rozsah cca 10-15h/týden.

  • Preferujeme dlouhodobou spolupráci a "dobrovolníky", ale rozhodně nezůstanete zcela bez odměny:-) Peníze ale principiálně nemůžou být Vaší prioritou!

  • Až 95% HO !, DPP, IČO,..

Požadujeme:

- Opravdu dobrý lidský charakter, promptní jednání a komunikaci, orientaci na nejefektivnější vyřešení situace/problému, zodpovědnost a loajalitu, ochota rychle se učit a poznatky převádět do praxe

 

- Znalost nebo alespoň orientaci ve výše uvedených oblastech (API, XML feed, tvorba a správa webů a e-shopů - ideal platforma Opencart, PHP, SQL, a další... + výhodou i orientace v Azure AD, MS Office 365 administration, atd.)

Získáte:

- Až 95% Home Office a flexibilní pracovní dobu po dohodě s nadřízeným (ALE buďte Praha + cca 50km)

 

- Při dlouhodobé spolupráci velmi, velmi NADstandardní ohodnocení! ( např. i % z e-shopu apod. ) !

 

- Práci, která má skutečný SMYSL, Prestiž a opravdovou HODNOTU!

 

- Možnost vlastního rozvoje a případné podílení se i na rozvoji celého celosvětově UNIKÁTNÍho konceptu, jehož budete součástí!

 

CV zasílejte POUZE s aktuálním FOTO!

Autor

SALURA

Salura je samofinancovaná dobročinná organizace podporující a financující dobročinné a společensky odpovědné projekty. Vybíráme a následně propagujeme a prezentujeme produkty a služby, naplňující zásadní společensky odpovědné hodnoty a cíle.