Umění ptát se při rozhovoru s klientem

Umění ptát se při rozhovoru s klientem

Praha, 20.5.: Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek?

● 2700kč ● 2 dny, tzn.16hod ● akreditováno MPSV

 

DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/

KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/

PŘIHLAŠTE SE NA KURZ:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/prihlaseni-na-kurz/

 

Zdroj: www.facebook.com/events/2274302036132249/